2 maja 2024, 12:23

Teraz

22°

Fakty

A A A

PROMOCJA: Jak wykorzystać kalendarz ścienny w celach marketingowych?

Czy kalendarz ścienny może być sposobem na promocję firmy, marki lub produktu? Okazuje się, że tak! Kalendarz ścienny można wykorzystać w celach marketingowych i zapewnić promowanie biznesu przez cały rok. Jak to zrobić? Sprawdź w dalszej części artykułu!


Kalendarz ścienny - praktyczny gadżet reklamowy


Kalendarz ścienny to doskonały gadżet reklamowy, który jest stosowany przez wiele firm. Dlaczego jest on taki popularny? Kalendarz zawiera informacje na temat dni oraz miesięcy, dzięki czemu możliwe jest planowanie konkretnych działań. Jest to zatem praktyczne rozwiązanie, które przydaje się wszystkim. Skoro kalendarz ścienny odgrywa taką ważną rolę w codziennym życiu, to zaczęto go stosować jako gadżet reklamowy pomagający w realizowaniu celów marketingowych.


Kalendarz ścienny a cele marketingowe


Wiele osób może sobie zadawać pytanie, co ma wspólnego kalendarz ścienny z celami marketingowymi? Otóż składa się on z kalendariów, ale także główki. To ona odgrywa istotną rolę w promowaniu firmy, marki lub produktu. Odpowiednio zaprojektowana główka kalendarza ściennego pomaga w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa. Budzi ona pozytywne emocje oraz skojarzenia. Przedstawiciele studia graficznego GoodProject wskazują jedną bardzo ważną cechę kalendarza. Promuje on firmę, markę lub produkt przez cały rok. Trzeba również pamiętać o tym, że kalendarz umieszczany jest w widocznym miejscu - zarówno w biurze, jak i domu. Dzięki temu ma do niego dostęp wiele osób, a co za tym idzie, w stosunku do nich prowadzone są tą drogą działania marketingowe. 


Cele marketingowe można realizować poprzez kalendarz ścienny, wykorzystując również powierzchnię pomiędzy kalendariami, jak i pod ostatnią z nich. To miejsca, w których umieszcza się dodatkowe informacje dotyczące firmy, marki lub produktu. Mogą one zawierać wezwanie do działania, specyfikację, a także dane kontaktowe.


Jaki kalendarz ścienny wybrać, aby realizować cele marketingowe? Sprawdź kalendarze jednodzielne i trójdzielne!


Kalendarze to dobry pomysł na promowanie własnego biznesu lub produktu. Można wybrać jeden z dwóch ciekawych wariantów. Pierwszy z nich, to kalendarz trójdzielny. Prezentuje on trzy kalendaria, które zwierają miesiące: poprzedni, aktualny oraz bieżący. Umożliwiają one szybki powrót do wcześniejszych dat, jak i planowanie wydarzeń, mających odbyć się w przyszłości. Kalendarz trójdzielny ma większy format, dlatego polecany jest do przestrzeni, gdzie jest dość dużo miejsca. Warto go wybrać, aby wykorzystać większą powierzchnię do reklamowania biznesu lub produktu. 


Drugim ciekawym wariantem jest kalendarz jednodzielny. Zajmuje on mniej miejsca niż trójdzielny. Kalendarz jednodzielny składa się z główki oraz kalendaria, na którym umieszczony jest bieżący miesiąc. Poświęcona jest mu największa przestrzeń, a pod nią znajdują się mniejsze kalendaria z miesiącem poprzednim oraz następnym. 


Sprawdź koniecznie drukarnię internetową Drukonetka


Podsumowanie


Kalendarze trójdzielne i jednodzielne to sprawdzony sposób na całoroczne promowanie firmy, produktu lub usługi. Mogą one pomagać w budowaniu wizerunku, a także zwiększaniu zaufania do firm. Kalendarze ścienne są praktycznymi gadżetami, które można wręczać klientom podczas zakupów lub w formie podziękowań za skorzystanie z usług firmy.

Autor: redakcja@radiosud.pl