TRZCINICA: Dostarczyli pomoc powodzianom
9 października 2024, 01:42
Imieniny:Arnolda, Ludwika, Sybili
Teraz
Jutro
Jak już wiedzą państwo z naszej anteny, ostrzeszowska firma Puffins, specjalizująca się w zdrowych przekąskach z suszonych owoców, jest partnerem promocji najnowszego kinowego hitu dla dzieci pt. „Jurek Maskonurek. Misja Puffinów”. Z tej właśnie okazji ogłoszony został konkurs plastyczny dla przedszkolaków i najmłodszych uczniów szkół podstawowych pod hasłem „Zielona przystań”. Podobnie jak film także konkurs miał na celu zwiększania świadomości ekologicznej najmłodszych.
- Chodziło nam o wykonanie pracy z materiałów do recyklingu lub po recyklingu, mającej odniesienie do tytułu filmu, którego partnerem promocji jesteśmy - wyjaśnia Piotr Barczyk, prezes Zarządu Microfood S.A. - Jest to film, który porusza tematy ekologii i przyjaźni. Chcieliśmy żeby prace oddały właśnie te tematy.
Konkurs spotkał się z dużym zainteresowaniem, a jego uczestnicy wykazali się ogromną pomysłowością, kreatywnością i pracowitością. Jury, w którego skład weszli: pisarka i nauczycielka Katja Dembska, właścicielka sklepu internetowego Julia Wypchło oraz artysta malarz Szymon Chwalisz nie miało łatwego zadania. Ostatecznie jednak najwyżej oceniono pracę stworzoną przez grupę Pszczółki z Przedszkola nr 5 „Słoneczny zakątek” w Ostrzeszowie.
- Dzieci na konkurs przygotowały jaskinię dla puffuina - mówi nauczycielka Marta Świerczyk. - Praca wykonana jest z tektury, pomalowana farbami. Są w niej elementy trawy, piasek i muszelki. Dzieci przepięknie wykonały tę pracę.
Drugie miejsce przyznano klasie 2a z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie, a trzecie Grupie Motylki z tej samej placówki. Nagrodami były m.in. zestawy przekąsek Puffins oraz bilety do kina na film „Jurek Maskonurek. Misja Puffinów”. Przedsięwzięcie to ma być dla ostrzeszowskiej firmy krokiem w kierunku szerszego zaistnienia na polskim rynku.
- Do tej pory naszym głównym rynkiem zbytu były kraje Unii Europejskiej, natomiast niejako przy okazji promocji filmu spróbować zagnieździć się na rynku polskim – przyznaje P. Barczyk. - Naszym głównym produktem są dosuszone technologią próżni owoce z efektem chrupkości. Produkujemy też bardzo dużo dodatków spożywczych do przemysłu w postaci proszków i grysów. Prawdopodobnie w tym roku uruchomimy linię naszych produktów z serami.
Póki co produkty z logo Puffins można nabywać w sklepach na terenie Ostrzeszowa.
Fot. Facebook/Puffins
17:05
wczoraj
TRZCINICA: Dostarczyli pomoc powodzianom
16:54
wczoraj
MROCZEŃ: Smakołyki kuchni żydowskiej
16:40
wczoraj
TRZCINICA: Kontynuacja budowy szerokopasmowej sieci światłowodowe
13:59
wczoraj
PARCICE: 87-letni kierowca wjechał samochodem do rowu. Uwalniali go strażacy
12:51
wczoraj
KĘPNO: Straż Pożarna chce wprowadzenia obowiązku montażu czujek