26 września 2020, 15:20

Teraz

13°

Fakty

A A A

PROMOCJA: Ufają nam wielkie koncerny i małe gospodarstwa

Ufają nam wielkie koncerny i małe gospodarstwa
Rozmowa z twórcami i właścicielami firm: ADS GREEN - fotowoltaika i AMITEC - producent styropianu do ociepleń, skosów, styropapy i kształtek styropianowych 

RED: - Echa sukcesów galewickiej firmy AMITEC rozbrzmiewają w wielkim świecie, tymczasem spotykamy się na prowincji a jeszcze dokładniej; na jej obrzeżach. Jak to możliwe, że wasze produkty stały się pożądane przez duże, światowe koncerny?
SYLWESTER MISIEK: - Świat dzięki technologiom się skurczył a poza tym, właśnie temu światu – często zasnutemu smogiem – dajemy z tej prowincji o której pan wspomniał, to co najlepsze: czyste powietrze, oszczędności i co za tym idzie, spokój.

RED: - Jedna z waszych firm, a mianowicie AMITEC produkujący styropian, może się pochwalić współpracą chociażby z takimi potentatami jak Knauf, Mc Donald’s czy znany światowy producent sprzętu AGD (pewnie nie wszyscy wiedzą, że w lodówce musi znaleźć się surowiec w postaci odpowiednio dobranego styropianu).
AGNIESZKA MISIEK: - Od razu panu przerwę. Jest to oczywiście dla nas powód do dumy, bo umowy z dużymi, światowymi markami, to efekt zaufania do AMITEC’u, ale przede wszystkim, to wypadkowa naszych wieloletnich starań, by uczciwie czyli profesjonalnie pracować dla mniejszych podmiotów, dla zwykłych gospodarstw domowych, firm rodzinnych czy zakładów pracy. Dbamy o korzenie. Proszę zobaczyć. Pomimo, że na biurku leży draft do umowy z olbrzymim koncernem samochodowym, w naszych biurach wciąż mamy czas na konsultacje z Panem Kowalskim czy z Panią Nowak. Od nich rozpoczynała się nasza kariera i my tego nie zapominamy. Ba, my to chcemy kontynuować i rozszerzać!

RED: - Ale tutaj na dokumentach dotyczących samochodów nie ma logo AMITEC’u tylko ADS GREEN czyli nie styropian a...
DAWID KOSAKIEWICZ: - Fotowoltaika! To nasz kolejny atut. Energia, ciepło, oszczędność, nowoczesność są tak samo silnie ze sobą związane jak AMITEC i ADS GREEN. I jednocześnie elastyczne, dające się dopasować do potrzeb naszych klientów. Działamy kompleksowo, bo nie wyobrażamy sobie, żeby nie brać odpowiedzialności za klienta. My nie dbamy o to, żeby sprzedaż była efektem, tylko, żeby w wyniku tej sprzedaży efektem było zadowolenie klienta. Jego odczucie pozytywnej zmiany i namacalne korzyści z niej płynące a mianowicie; komfort i oszczędności a w konsekwencji radość z tego, że trafił na nas i nam zaufał.  

RED: - Mówiąc w skrócie: AMITEC ociepla a ADS GREEN wyposaża domy w niezależną energię elektryczną.
S.M. – To rzeczywiście olbrzymi skrót (uśmiech). Tak naprawdę dzięki doświadczeniu i bardzo szerokiemu wachlarzowi, jakie oferują AMITEC i ADS GREEN jesteśmy przygotowani do współpracy z naszymi klientami na każdym etapie. Od momentu, kiedy zaczynają projektować, poprzez zmiany w koncepcjach, aż do remontów. I jeśli już chcemy, tak jak pan, operować skrótami, to chyba najlepszym będzie to, że naszym przepisem i wzorcem jest LEGO.

RED: - To dla mnie olbrzymi przeskok. To przecież świat zabawek.
D.K – Zgoda, że jest to nawiązanie do świata zabawek, ale nie do końca zgodzę się ze stwierdzeniem, że jest to infantylne. Wprost przeciwnie. LEGO to gotowość do rozszerzeń. I my tak działamy. Nie podchodzimy do klienta jednorazowo. Uzmysławiamy mu, że rynek i jego technologie tak szybko się rozwijają, że musi być gotowy do tych rozszerzeń, że my zawsze będziemy gotowi, by mu pomóc je zastosować. Dlatego dajemy mu takie „klocki”, by w żadnym wypadku – bez względu na biegnący czas – nie pozostawał w tyle. Tak jak w AMITEC’u produkujemy nie tylko płyty styropianowe na ściany, ale wszelkiego rodzaju kliny, spadki czy profile styropianowe, pamiętając o różnorodności budów i ich brył, tak w ADS GREEN stosujemy takie modele rozwiązań, żeby były one kompatybilne z nowościami, jakie nadchodzą. Tak, by można było rozszerzać obecne instalacje o nowe rozwiązania. Zarówno w zwiększaniu mocy i ilości pozyskiwanej energii jak i w zarządzaniu jej przepływem i użyciem.

RED: - Mówił pan na początku, że świat skurczył się dzięki technologiom. A czy nie uważacie, że firmom takim, jak wasze kurczy się w pewien sposób rynek. Choćby ze względu na liczną konkurencję?S.M. – Rzeczywiście. Obserwujemy na obszarach reklamy coraz więcej firm zajmujących się przede wszystkim fotowoltaiką. Podchodzimy jednak do tego zjawiska z pokorą i jednocześnie ze świadomością siły, jaką stanowi nasze doświadczenie. Oczywiście, to klient dokonuje ostatecznego wyboru, jednak naszym zadaniem jest stać po stronie tych firm, które tak jak ADS GREEN czerpią swoją energię z rzetelności. To znów wartość w jaką od lat wyposażamy naszych pracowników przebywających często tyle samo czasu na dachach z panelami, co na specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych. Nie możemy sobie pozwolić nawet na moment, by nowoczesne rozwiązania w jakimkolwiek stopniu czekały na nas. To my wyczekujemy ich pod drzwiami laboratoriów czy konstruktorów, inżynierów i naukowców, dbając o to, byśmy wiedzieli o tym pierwsi. My i nasi klienci oczywiście! 


RED:  - Zauważam, że w ogóle nie używacie Państwo parametrów, jak to ma miejsce z innymi moimi rozmówcami podczas prezentacji firm. Może warto podać choćby wartości dotyczące fotowoltaiki.
A.M. – Umówiliśmy się, że nie podamy na razie nazw konkretnych firm z którym być może już niedługo w przyszłości rozpoczniemy współpracę. Rzeczywiście rozmawiamy obecnie z niektórymi dużymi markami na temat rozwiązań dotyczących energii odnawialnej. Czy widział pan reklamy np. samochodów elektrycznych w których lektor wdaje się w szczegóły? Nie. ADS GREEN i AMITEC idą już teraz po latach doświadczeń podobną drogą. Szczegóły zostawiamy sobie na indywidualne rozmowy z klientami. Poza tym traktujemy naszych klientów bardzo poważnie. To często ludzie z olbrzymią wiedzą, którzy nie dadzą się nabrać na tanie chwyty marketingowe. Poza tymi istotnymi parametrami,  niezwykle ważne są dla nas trzy kluczowe kwestie: wyzwalająca energię partnerska współpraca z naszymi pracownikami, ekologiczne i podążające za trendami traktowanie naszego środowiska oraz wspieranie społeczności, wokół których prowadzimy swoje działania.

RED:  - No dobrze. Czyli Galewice, powiat…
D.K – Galewice, powiat wieruszowski, www.adsgreen.pl; mail: biuro@adsgreen.pl i wszystko, żeby chronić środowisko. Oraz własną kieszeń.

Autor: redakcja@radiosud.pl