22 lipca 2024, 15:18

Teraz

24°

Rozrywka i oświata

A A A

OSTRZESZÓW: Firma Puffins zaprosiła na „Zieloną przystań”

Jak już wiedzą państwo z naszej anteny, ostrzeszowska firma Puffins, specjalizująca się w zdrowych przekąskach z suszonych owoców, jest partnerem promocji najnowszego kinowego hitu dla dzieci pt. „Jurek Maskonurek. Misja Puffinów”. Z tej właśnie okazji ogłoszony został konkurs plastyczny dla przedszkolaków i najmłodszych uczniów szkół podstawowych pod hasłem „Zielona przystań”. Podobnie jak film także konkurs miał na celu zwiększania świadomości ekologicznej najmłodszych. 
- Chodziło nam o wykonanie pracy z materiałów do recyklingu lub po recyklingu, mającej odniesienie do tytułu filmu, którego partnerem promocji jesteśmy - wyjaśnia Piotr Barczyk, prezes Zarządu Microfood S.A. - Jest to film, który porusza tematy ekologii i przyjaźni. Chcieliśmy żeby prace oddały właśnie te tematy. 
Konkurs spotkał się z dużym zainteresowaniem, a jego uczestnicy wykazali się ogromną pomysłowością, kreatywnością i pracowitością. Jury, w którego skład weszli: pisarka i nauczycielka Katja Dembska, właścicielka sklepu internetowego Julia Wypchło oraz artysta malarz Szymon Chwalisz nie miało łatwego zadania. Ostatecznie jednak najwyżej oceniono pracę stworzoną przez grupę Pszczółki z Przedszkola nr 5 „Słoneczny zakątek” w Ostrzeszowie. 
- Dzieci na konkurs przygotowały jaskinię dla puffuina - mówi nauczycielka Marta Świerczyk. - Praca wykonana jest z tektury, pomalowana farbami. Są w niej elementy trawy, piasek i muszelki. Dzieci przepięknie wykonały tę pracę. 
Drugie miejsce przyznano klasie 2a z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie, a trzecie Grupie Motylki z tej samej placówki. Nagrodami były m.in. zestawy przekąsek Puffins oraz bilety do kina na film „Jurek Maskonurek. Misja Puffinów”. Przedsięwzięcie to ma być dla ostrzeszowskiej firmy krokiem w kierunku szerszego zaistnienia na polskim  rynku. 
- Do tej pory naszym głównym rynkiem zbytu były kraje Unii Europejskiej, natomiast niejako przy okazji promocji filmu spróbować zagnieździć się na rynku polskim – przyznaje P. Barczyk. - Naszym głównym produktem są dosuszone technologią próżni owoce z efektem chrupkości.  Produkujemy też bardzo dużo dodatków spożywczych do przemysłu w postaci proszków i grysów. Prawdopodobnie w tym roku uruchomimy linię naszych produktów z serami. 
Póki co produkty z logo Puffins można nabywać w sklepach na terenie Ostrzeszowa. 
Fot. Facebook/Puffins 


Autor: lukasz.smiatacz@radiosud.pl